Hvad sker der, hvis jeg fratræder?

Kan jeg ændre mine valg uden for den almindelige valgperiode?

Kan jeg overføre mit private avisabonnement til bruttolønsordningen?

Kan jeg overføre min private bredbåndsforbindelse til bruttolønsordningen?

Hvad sker der, hvis et personalegode først bliver leveret, efter jeg er begyndt at blive trukket i løn?

Kan jeg bestille andre goder?

Hvad gør jeg, hvis jeg har bestilt forkert / har fortrudt mit valg?

Kan jeg regne med det beløb efter skat jeg får oplyst på bestillingssiden?

Hvorfor er alle registreret med en fiktiv månedsløn på 25.000 kr. i Flexvalg?

Har Region Midtjylland en databehandleraftale med Atea

Hvornår leveres de bestilte goder?

Hvad sker der, hvis priserne på bruttolønsordninger falder eller stiger i perioden?

Skal jeg selv genbestille min bruttolønsordning?”

Kontaktperson

Lisbeth Nørgaard-Andersen
Tlf: 7841 0703
lisane@rm.dk

Kontaktperson

Malene Sejerup Thorsager
Tlf: 2173 0912

maltha@rm.dk